Händer det lite!

2013-03-0613:35:38
Senaste dagarna har det varit fantastiskt väder ute. Börjat se små vårtecken komma upp ur sörjan i marken (får kalla det sörja för nu när allt smällt blir det en fin brun/svart sörja). Men det är soligt, det är lite varmare och det är bara skönt! Det är ljust längre och tidigare och snart blir det sommartid och ljusare ännu längre. Så nu senaste dagarna har det blivit promenad direkt efter lunch i det soliga vädret. Måste passa på och känns som man blir lite piggare och lite gladare av att se solsken!
 
 
Som ni även märkt nu kanske så har jag börjat pilla lite på min sida här så det händer lite. Det går sakta, det har tagit tid men det kommer lite förbättringar och ändringar. Förhoppningsvis till det bättre. Tänkte även ta bort den lilla krystade presentationen av mig själv på sidan här och sätta in en lite bättre. Tänkte att man kanske redan hade en sådan någonstans på sidan men se på fasiken, det gjorde det inte. Har kommit små beskrivningar om mig själv men ingen som är en presentation. Så det måste vi ju ändra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0