Mjuk start på veckan

2013-03-2514:19:31
Måndag morgon och fortfarande täppt i näsan. Inte förkyld som så men rätt så täppt och det vägrar ge sig. Vill inte ha i mer nässpray för det fräter så förbaskat i min näsa. Tänkte att jag tar en morgon till för vila och imorgon blir det simning igen. Så idag blev det ändå upp med tuppen och ut på en morgonpromenad. Timmen var tanken men vi kom iväg lite senare än tänkt så hann bara med halva den tiden, 30 minuter. Men det var tidigt, solen sken redan och det var friskt och skönt. Lite kallt men friskt. Perfekt för att få näsan att rinna, bättre än nässpray!
 
Men fick man komma ut lite. Tog promenad till jobbet också så blev i slutändan ändå en timmes promenad utomhus. Haft problem med att låsa upp låset till luftpumpen på området så tog och gick upp med cykeln till jobb. De har en pump där så fyller upp däcket på vägen hem sen så är allt frid och fröjd igen!
 
Men sista veckan på utmaningen på jobbet. Har kvar en hel del armhävningar, 3 timmars simtid, deadlift och thrusters. Deadlift kan jag nog säga hejdå till men resten ska jag se om jag inte kan fixa till under veckan. Armhävningar är ju bara att sätta igång med och imorgon bitti tar vi och simmar. Får komma iväg i god tid så man hinner med 60 minuter i plurret. Thrusters.. kan prova onsdag eller fredag när jag hamnar på gym igen. Så det ska nog bli något av det hela! Har vi satt upp iallafall ett mål för veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0