Wham! It's Decided!

2013-03-2209:51:46
Skulle vilja säga att Pierre har varit en bad kitty och gjort dumt men på ett sätt så näe.. det är rätt så trevligt faktiskt. Trevligare kommer det bli senare också.
 
Vad är det nu jag ställt till med? Jo, efter många om och en förbaskat många men så har jag äntligen bestämt mig och nu satt en beställning från Wiggle. En nätbutik med bas i Storbrittanien. Oftast bra priset och har beställt från dem tidigare. och det har fungerat ypperligt. De har blivit lite dyrare innan men iom att pundet gått ner så går även deras priser ner för mig så det är tider för beställning nu. Så får man lite nytt och kul inför årets varmare säsong.
 
Så beställning gjord och håller på att processas. Så den kommer väl till en hämtbutik nära mig under kommande vecka. Vad jag beställde? Varför säga när man kan visa! Då.. nästa vecka.
 
Jag hade aldrig trott på mig själv för 18 år sedan men spenat och broccolli är redigt gott. Igår blev det spenatsopa till middag med kokt ägg i och det var faktiskt över förväntan. Tur då man gjorde fler portioner på en gång men synd man inte hade mer ägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0