Då vatt de månda igen!

2013-05-2010:48:58
 
Jag måste bli hårdare mot mig själv och lägga mig tidigare. Tidigt morgonmöte så kunde inte köra på hela passet. Så när man anländer sent till gymmet så hinner man inte med så mycket som man kanske önskar. Men började med explosiva och starka chins. Iallafall första set. Likaså för dips. Kändes otroligt starkt och bra. De följande vardera två seten var inte lika starka och energirika. Tvärtom så var de riktigt stumma och sega men då får jag väl straffa dem tillbaka med att vägra ge mig tills man tappar taget. Så går det när man inte är på samma nivå som chefen.
 
Benen är rätt så pigga igen efter varvet. Det är bara låren som är rätt så stela och fasta. Bäst hade varit att spenderat söndagen i rörelse men det blev istället stillasittande i bil och därefter soffa. En liten kvällspromenad blev det men inte alls i den utsträckning som hade varit skönt för benen. Så får väl försöka röra på mig lite mer idag. Kanske leda cykeln hem istället.
 
Efterföljande var mag och rygg övningar. Allt för att stärka bålen ännu mer och förhoppningsvis lindra mitt ryggproblem. Så det fick bli måndagmorgonens korta pass. Imorgon blir det inte träning utan då tänkte jag försöka mig på ett litet experiment. Bara för skojs skull. Förväntar mig själv inga fantastiska resultat och inget man direkt kan dra några bestämda slutsatser ifrån men jag vill bara få ut ett litet hum, en riktning, en liten liten fyr av strålande hopp och information. Få se vad det blir av med det, jag är nyfiken iallafall.
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Åh ja... Måndag igen. Eller ja, nu är det iofs tisdag, men ändå. Jag försöker alltid att hålla på tiderna när jag skall somna på kvällen, men just söndagarna blir alltid senare, somnar aldrig ändå trots att jag går upp kl 8 varje söndag. Hoppas att du fick en bra dag trots tröttheten! :)
Sv: Åh, Celsius är så god och uppiggande! Superduper om man inte gillar kaffe eftersom man får i sig massor med koffein. Den smakar bra och innehåller inget socker samt massor med vitaminer och mineraler. Den kostar förstås en slant, men helt klart värt det! :D

Svar: Tack för svar. Anledningen till att jag frågar är att jag hittade en jämförelse mellan Celcius och RedBull sockerfri som ser ut att vara i stort sett samma. Så blev lite nyfiken varför många är så galet förtjust i Celcius men skulle rata Redbull. Gillar man inte kaffe men vill ha uppiggande så är det ett alternativ, definitivt. Smakerna har jag personligen haft lite svårt för. =) Men inte smakat samtliga så kanske haft lite otur =)
Pierre

2013-05-21 @ 09:35:59
URL: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0