Inför Toughest

2013-05-0315:37:00
Idag blev det ingen träning som egentligen tänkt. Vaknade upp och var redigt trött. Har fått lätt ont i halsen också vilket inte är jättepositivt inför både Thoughest nu imorgon och sedan om det blir värre så har vi ju en hel del lopp som väntar. Så blev vila och sen blir det mer vila och energiladdning för att pressa på imorgon!
 
För då vankas det Toughest! Hinderbanelopp med både lätta och svåra hinder, antar jag. 8 km bana med 20 olika hinder varav några återkommer så det är mer än 20 faktiska hinder på banan. Det blir mer än 1 hinder per 400 m. Det är rätt tajt ändå. Ska bli riktigt roligt och jag sitter och funderar på vilka kläder man ska ha på sig. Blir mina löpartights så de sitter nära och bra och inte blir ett hinder även om de blir blöta. Får bli mina gamla NewBalance också, de sitter bra men är lite gamla och slitna så gör inget att man sliter ut dem lite till under ett sådant lopp. Sen ska man bara hitta en t-shirt som sitter tillräckligt bra och tight och som är en offringsbar sak, just in case. Men ska bli skitkul och jag är redigt pepp!
 
Bra första testomgång inför Tough Viking sen i september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0