Jo men tack..

2013-10-0920:15:19
Alltså.. skaffa inte skador. De är inte vackra att titta på och de är inte ett dugg roliga. Man kan inte kela med dem, man har ingen nytta av dem och de kostar bara tid och ibland även pengar utan att egentligen ge något tillbaka.
 
Däremot verkar de föröka sig på något udda sätt. Först hade jag en knäskada när jag slog i en stock. Samtidigt hade jag besvär med ryggen (vilket jag fortfarande har). Sedan fick jag problem med andra knäet medan de skadade uppenbarligen hade läkt och blivit starkt. När väl det andra knäet återhämtat sig så har den haft lite återkommande pikar när den hugger till, bara för att rent jävlas.
 
Nu när allt var bra, bara ryggen som vanligt varit lite elak har jag äntligen tagit mig till gymmet och kört ett av mina gamla pass. Inte lika stark som innan men man kommer tillbaka. Måste bara våga gå dit igen, oftare.
 
Men nu sväller min vänsterfot upp...
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma - Healthy & Happy

Stackare, hoppas verkligen att du får rätsida på fossingen snart. :/ Håller tummarna!

Svar: Tack. Den har börjat att gå ner nu, svullnaden, så förhoppningsvis snart ut och springa igen! =)
Pierre

2013-10-13 @ 20:57:03
URL: http://healthyandhappy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0