BLÖÖRP

2013-09-0910:24:09
 
Det är väl ungefär så man känner sig just nu. Lite.. blöörp. Iallafall träning. Finns ju ett par världar till man lever i förutom tränings-världen. Men den är rätt så påtaglig så när den inte är på topp, så märks det.
 
Efter Tough Viking i söndags så har jag varit på latsidan. inte direkt frivilligt utan högst motvilligt. Mitt knä som fick stock värker ännu, en vecka efter. lite lätt sårigt utanpå men med något sket inuti så nu har jag fått tid till en läkare som får ta sig en liten titt på det. Om det bara är en liten svullnad som kan gå ner vore det toppen eller om det är annat som lossnat eller så inuti så är det inte lika roligt. Sedan har jag haft lite strul med armbåde, axel och rygg så valt att ligga och vila istället.
 
Nu börjar det andra ordna upp sig så ska få återgå till lite träning på gym och borde få igång planka igen. Knäet får vi se vad läkaren säger och sen hur mycket mer vila det blir. Men löpning och kondition får hålla sig ett bra tag till känns det som och det är fan inte kul inför Berlin.
 
Helgens lopp, Midnattsloppet, fick jag ställa in och stod vid sidan om och hejade. Inte vad jag hade velat och det kändes lite surt. Men kul att få heja på folk man känner och se att alla hade skitkul och det gick även bra för dem, glädjande!
 
Så, nu är det bort mot farbror eller faster doktor så får vi se om de får någon rätsida på de eller om vi ska ta och kolla lite närmre.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0